als data-gedreven creatief bureau, brengen we strategie, mensen en talent bij elkaar - samen komen we verder
Scroll door en leer meer over ons ↓
onze roots
2021
Koffietijd voor Mannen
in 2021 begonnen Muk Burghout, Bram Bouman, Sam Zwaaf en Max Baasten aan een podcast-samenwerking. Voor het eerst behaalde zij tienduizenden podcast-luisteraars en miljoenen kijkers op TikTok.
2022
social
Naast een bereik van meer dan 100 miljoen weergaven op TikTok, raakte we aan de haal met YouTube videos and maakten we podcast voor bedrijven.
2023
Youtube serie: Baanbrekers
De podcast-luisteraars zochten naar meer content. oplossing: een YouTube serie waarin we opzoek gingen naar de ultieme baan na onze studie…
2024
Start Prikkel Creatives
Door het inzetten van UGC, influencer marketing en podcasts voor bedrijven was er een basis om naar een volgende niveau te stijgen. We begonnen met Prikkel Creatives…
onze prikkels
Data doet niets, zonder knappe koppen die creatieve kansen ontdekken! Verschillende mensen met verschillende vaardigheden – zij vormen samen het gezicht van Prikkel Creatives.
we zijn een creatief burau
Onze marketeers, creatives en producers focussen op effectiviteit. Met expertise over doelgroepen, platforms, data verzameling en een berg aan creativiteit bouwen we merken op.
Bereik op TikTok
+
Social
Opvallen tussen de massa aan content
Lees meer ➔
Commercials
Commercials die passen bij de online wereld
Lees meer ➔
explainers
Pittige onderwerpen toegankelijk maken
Lees meer ➔
onze expertises
Van YouTube tot online commercials en social media – met onze expertise maken we content die jouw doelgroep écht aanspreekt. Op de platforms die zij ook daadwerkelijk gebruiken.